titta på mig när jag dansar

Ja då har det varit full rulle nu då! I fredags var det fest hemma hos Linn med fina Camp Sås från peace och vi firade Sanna med en shot efter tolvslaget nere på puben i Huddinge. På lördagen jobbade jag några timmar innan jag drog vidare på fest hemma hos älskade Sanna för att hon då fyllde 18 åårrrr! Natten blev lång då jag, Sanna, Emelie, Erik och Kalle stannade kvar när resten drog och hade en kul natt. Medans jag gick och la mig vid åtta-tiden på morgonen så var de andra uppe och larvade omkring. Vid två i förmiddags sticker de in huvudet i sovrummet och tycker det är dags att jag ska gå upp. Självklart hade dem inte sovit en blund. Det blev raka vägen ner till thaien för lite mat och sedan har vi hängt i Sannas hem. Alltså har ingen av dom sovit än vilket jag tycker är sjuuukt knas. Att dom inte kollapsat av trötthet är imponerande då jag själv fortfarande känner mig rätt sliten. Nu kom jag och Sanna nyss hem till mig och hon leker med sin fina Iphone som hon fick i födelsedagspresent. Snart blir det väl sängen för oss. Imorgon åker jag till landet och myser med mormor&morfar, kusinerna och vännerna. Nu blev det ett väldigt långt inlägg och jag ska sluta skriva. Hej.

Kommentarer
Postat av: sanni

<333333

2011-07-11 @ 21:58:56
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0