fest hos mange

Även fast jag sovit 14 timmar så är jag fortfarande trött. Peace var helt sjukt nice men herregud vad det har tagit på krafterna. Alldeles för lite sömn, stekande sol och runt 25 grader, alkohol, för lite mat och folk överallt är något som blir jobbigt i längden, så idag har jag bara legat hemma helt ensam och knappt gått upp ur min säng. Sängen har varit mer uppskattad än någonsin. Men peace var självklart inte bara negativt, eller det var typ inte negativt över huvud taget, bara i längden. Alla de bra banden jag sett, som Kings of Leon, Veronica Maggio, Maskinen, Oskar Linnros, Mando Diao, Deadmau5, Timbuktu och massa fler var helt magiskt. Jag tackar alla fina människor jag åkte med och träffade där för den här veckan. Det var underbart. Jag tackar camp Sås.
jag och mitt armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0