can't sleep when the sun goes down

JAG ÖVERLEVDE. Haha, det kanske inte ska vara så överdrivet. Men hur som helst så klarade jag av dagen och det känns bra! Hur mycket som helst att tänka på och komma ihåg, men det sätter sig snart. Efter sex timmars arbete har jag rätt ont i fötterna och jag visste redan när jag knöt på mig dom imorse att converse inte skulle vara det bästa. Men jag orkade inte leta fram några andra, så nästa gång blir det bra skor på! Inatt kommer jag garanterat drömma om spelbrickor.
slänger upp en bild som Maja gillar. hahaha. jag tycker mest jag ser ut som tre år.

Kommentarer
Postat av: sanna

söte

2011-04-09 @ 22:31:08
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/
Postat av: maja

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH MIN FAVVOOLIVIA OCH MIN FAVVOBILD!!!! <333

2011-04-10 @ 01:16:45
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: lin

asoe soe soet jao doer <3

2011-04-10 @ 18:42:43
Postat av: Elin

kul tjej!

2011-04-11 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0