we can drive around with the top down

Helgen har varit hur härlig som helst! Fredagen spenderades hemma hos Hector och Kasper där det dracks bira och spelades spel. Igår åt jag lunch hemma hos mormor&morfar och på kvällen kom Linn, Blanka och Sanna över och vi bakade pizza. Klockan 11.30 imorse satte sig jag och mamma i bilen och körde till Västerås för att titta på lillsyrran som hade handbollsmatcher. Hennes lag hade tagit sig till gruppsemi i SM och är ett av de 16 bästa lagen i Sverige. Bra tjejer! Jag och mamma vandrade runt lite i Västerås mellan matcherna och fikade och bara hade det mysigt. Nu kom vi nyss hem och jag är ganska trött.


Kommentarer
Postat av: sanna

gulliiiig! när ska vi göra klart den filmen egentligen?!

2012-01-29 @ 22:06:42
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0