in the name of love

Alla hjärtans dag. Hur bra är inte den dagen? Den är bara så full av kärlek. Jag ska mysa med mina fina vänner och med min underbara familj. För det är vad den här dagen handlar om för mig. Att visa att man uppskattar det man har och ge extra mycket kärlek till sina nära. Min mamma är väldigt bra på det. När jag vaknade hade jag glömt att det var alla hjärtans dag tills jag gick ut i köket och hela bordet var fullt med godishjärtan, hjärtscones låg serverade och chokladasken låg där som vanligt. Trots att hon gör det varje år eftersom hon är väldigt mycket för att pynta för varje speciell dag eller under minsta lilla högtid, så blir jag ändå varje år lika glad. Åh jag älskar min mamma.
love. carnaby street. london.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0