See the sunlight, we ain't stopping. Keep on dancing till the world ends.

Skön dag! Drog iväg till skolan, städade ur skåpet som tog ungefär en kvart och sedan åkte jag, Sanna, Blanka och Linn in till stan och åt mat på café 60. Sedan drog vi vidare och shoppade kläder. För min del blev det ett blått linne, en svart skön långärmad tröja, ett par svarta jeans, en bikiniöverdel och lite hudvårdsprodukter. Underbart skönt att kunna shoppa och veta att man gjort sig förtjänt av pengarna man spenderar.
posarna på café 60
jag och mitt blå linne

Kommentarer
Postat av: Julia

ooofta, vi sprang också runt i stan! snyyyygt linne!! Jag lyssnar på Bieber hihihihi.

2011-05-31 @ 20:28:19
URL: http://juliahopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0