and i was like baby!

Never say never. Det som jag aldrig trodde skulle hända har hänt: Jag har blivit kär i Justin Bieber. IGEN. Jag var så där otroligt besatt när han började lägga ut klipp på youtube för några år sedan, innan han blivit så där mega känd. Sen när han började släppa singlar tappade jag intresset för att jag tyckte det blev överdrivet och töntigt. Han skulle ju bara vara den där söta lilla pojken som la upp klipp på youtube och som man hade en liten småförälskelse i. Sen kom filmen. Jag var ointresserad från början och suckade mest när jag läste något eller hörde folk prata om den. Sedan hade jag helt plötsligt beställt en biljett och satt där i biosalongen, första scenen och jag var kär på nytt. Under hela filmen satt jag och rös och visste inte vart jag skulle ta vägen. Tyvärr mina vänner, jag har drabbats av Bieber fever.
Jag är så otroligt imponerad. Han har följt sin dröm och lyckats. Hela världen vet vem han är och hans konserter slutsäljs på bara några timmar. Jag tycker det är så sjukt. För några år sedan var han bara en vanlig kille. Ingen visste vem han var och nu vet ALLA vem han är. Imponerande.

Kommentarer
Postat av: sannaa

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-08 @ 23:47:45
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/
Postat av: nora

fin blogg, allt bra? :)

2011-04-09 @ 01:19:49
URL: http://nnorish.blogg.se/
Postat av: maja

OMG!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Ska verkligen se den!! <3

2011-04-09 @ 13:20:13
URL: http://mellamomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0