Stället är packat och kvällen är ung. För min drink tar slut i samma stund som någon häller upp den

Alltså herregud vilken natt! Den startade på Southside Pub där vi kollade in min gamla mentor Linus band och det var fett bra! Efter det rullade jag, Axel och Elin vidare genom söders nattliv och hamnade på PetSounds där vi tog varsin öl. Därefter mötte vi upp Hector och hans polare och drog till Rocks där vi hängde till stängning. Därefter var ingen speciellt taggad på att åka hem till sängen så vi drog hem till en av Hectors polare i Tallkrogen och körde efterfest där. Men om det blev mycket till efterfest vet jag inte riktigt. Alla tog varsin shot och sen var det antingen toppen eller botten. För Lucas blev det botten då han någon timme senare ligger på hallgolvet med uppköttat huvud, efter att grabbarna skulle bära runt på varandra när det var rejält packade och de ramlar och han slår i huvudet i något. Ambulansen kom och hämtade honom och han fick tillbringa natten på sjukhuset. Jag hoppas killen mår bra nu! Timmarna rullade på och elva imorse gick jag och Elin hem. Så halv tolv imorse var jag hemma och somnade som en stock. Den här natten var hur värd som helst. Man fyller bara arton en gång och det ska man fan dra fördel av!

Kommentarer
Postat av: sanna

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ

2011-04-25 @ 00:06:46
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/
Postat av: maja

YEEEEEEEEEEEEEJ!!! stackars kille med huvudet! <3

2011-04-25 @ 01:02:41
URL: http://mellamomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0