Must you make me laugh so much? It's bad enough we get along so well

Jag har pluggat KuHi i seriöst tre timmar. Har så jäkla ont i ryggen efter att ha suttit böjd över pappret och stryckit under och skrivit anteckningar. Även fast jag kände mig riktigt duktig har jag bara kommit till lite mer än hälften.. Synd bara att jag typ inte kommer ha tid att plugga i helgen. Så lycka till säger jag till mig själv med att hinna läsa klart allt!
Så himla söta. Carlings på drottninggatan har en tvskärm i skyltfönstret som visar bilden från en av övervakningskamerorna i butiken. Sara får snilleblixten att springa ner och vinka till oss i kameran. Skönare brud får man ju leta efter. Sagt och gjort. Bara det att hon inte lyckas hitta kameran utan springer runt och letar, och där står jag, Sanna och Blanka i folkvimmlet och viker oss av garv. Linn som varit iväg i någon affär kommer tillbaka och vi skickar ner henne för att hjälpa Sara hitta kameran. Jag skrattade så att jag nästan grät när jag ser Linn ta Sara under armen och leda henne till kameran. Och där stod de två och vinkade. Guuulligga tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0