en sådan där måndag

Hej bloggizor! något som slagit mig de senaste dagarna är hur mycket jag vill flytta hemifrån. missuppfatta mig rätt, jag älskar min familj, men jag är så otroligt taggad på att ha mitt eget krypin. jag och Simon har suttit och kollat lägenheter och om pengarna fanns skulle vi inte tveka en sekund på att flytta. synd bara att man inte är gjord av pengar. då skulle livet vara rätt fett. men nu är man ju student och har typ zero money så det är bara att glömma. jag får helt enkelt fortsätta drömma om framtiden. lol. nu ska jag läsa min fantastikt roliga bok som är 600 sidor och på engelska. weha, wish me luck. 
 

Kommentarer
Postat av: sannananan

it's good 2 have u back! kul bok btw <3

2013-01-28 @ 18:19:39
URL: http://sannakarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0