you think you are a movie

Om det är något man borde veta om mig så är det att jag verkligen tycker om att ligga och streck-kolla på serier. Jag kan kolla hur mycket som helst. Jag vill också gärna ha boxarna istället för att kolla online. Dels för att jag faktiskt tycker det är roligare att kolla då och för att jag bara älskar att ha massa boxar. Om jag ska vara ärlig så är det så med filmer över huvud taget. Jag bara älskar att ha filmerna i handen och inte nedladdade på datorn. Förut när jag jobbade och tjänade pengar köpte jag hur mycket filmer som helst. Istället för att hyra en film så köpte jag den. Men nu när jag inte jobbar så kan jag inte köpa filmer så fort jag känner för det. Och det är synd för jag älskar det.
några bilder som jag tagit när jag fått hem nya filmer (och ett spel) och är veldigla. nörd. jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0