that things just don't grow

Måste bara klaga på denna kyla som nu har drabbat vårt fina Stockholm. Inte riktigt okej. Hur som helst så var jag idag på min praktikplats, som då alltså är Kulturama, för att förbereda mig lite. Jag ska vara hos Madde och hålla i dansklasser för 5or, 6or och 7or vilket ska bli riktigt kul! Det var trevligt att vistas en dag i min gamla skolmiljö och träffa mina gamla fina lärare. Saknade det nästan i en sekund innan jag stötte på alla högstadiebarn. No offence men de är ju så kaxiga så att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen. Tur att jag inte ska ha högstadieeleverna då utan de som faktiskt fortfarande är söta och gulliga.


en gullig bild från kulturamatiden


Kommentarer
Postat av: sanna

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR FYFAN VAD GULLIGA!!!!!!!!!

2012-02-02 @ 20:11:06
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0