Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram?

Kryssningen var så otroligt nice! Vi festade två kvällar i rad och hade så jäkla roligt! Jag åkte ju dessutom med ett riktigt skönt gäng också! Vår fina partyhytt fick ofta skällning av vakterna då det bara fick vara de två personerna som bodde i hytten där inne, "can everybody please go to your cabin" var en mening som vi fick höra ett antal gånger. Vi stötte på väldigt mycket roligt folk också, tex några killar som hela resan var utklädda till kossor, en man vid namn Frasse som bodde i vår korridor och kom förbi hytten ganska ofta och så gärna ville dansa bugg. (när jag sprang förbi honom i korridoren en gång och ropade "frasse frasse, har du fått dansa nå bugg än eller?" gick han senare fram till min fader och sa att han hade blivit tårögd för att jag frågat), sööt. Inte nog med det så såg vi hur många deckade personer vi kunde hitta. Den första hittades redan första kvällen vid tio. Dansgolvet utnyttjade vi bäst och när DJn aldrig spelade vår önskade låt skrev Sebbe en lapp och frågade om han var keff. (hahahahaah!!) jag dog av skratt och självklart var nästa låt som spelades våran önskade. Ja jag skulle kunna hålla på hela natten. Det har varit en så sjukt rolig och spårad resa. Jag tackar alla som var med och gjorde helgen grym!
vår älskade partyhytt
partykossorna
taggat partyfolk
igår när jag kommit hem åkte jag till Linn på mysigt släktkalas eftersom hon blivit stor och fyllt 18 hela år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0