Så säg det och få det gjort. Det finns bara ett enda sätt att brinna upp.

Vilken skön dag jag har haft hittills. En dag som bara tillbringats med mig själv vilket är väldigt skönt ibland. Utan att jag tyckt att något varit tråkigt eller jobbigt så har jag idag samlat massor av vuxenpoäng genom att jag har skrivit klart min gympauppgift, städat mitt rum, lagade en otroligt god lunch till mig själv, och hör och häpna; jag gick självmant ner i tvättstugan och tvättade mina lakan, det var första gången i mitt 18åriga liv som jag med egen vilja har tvättat. Och något som också överraskar mig själv är att jag nyss kom hem efter att ha varit ute och gått ca 4 km. Herregud, jag känner mig jätte duktig.

Kommentarer
Postat av: hanna

men ollee!!! engelskan gick på 5min, jag fattade inte varför jag hade ens skjutit upp den! Det var ju bara att rätta det hon hade strukit under typ!

2011-05-19 @ 16:46:20
URL: http://swinghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0