Let's runaway, And don't ever look back.

Jag, Sanna och Linn kunde inte sitta stilla i soffan igår kväll. Det var så läskigt spännande när Sverige hoppade upp och ner mellan topp-fem nummrena. Men till sist hamnade vi på tredje plats och trots den lilla besvikelsen när Italien lyckades norpa åt sig andraplatsen på sista poängen så blev vi sjukt glada. TREDJE PLATS VAFAN! Grymt bra och vi är sjukt glada för Robins skull. Kul att det gick så bra!
Idag har jag och Sanna en spännande dag framför oss. Nu ska vi först sätta oss med vår historia och senare blir det att ta hand om alla barn när Sannas elever ska ha dansuppvisning. Ska bli intressant.
min fina och jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0