jag är nästan där

Internationella kvinnodagen och semmeldagen på samma dag. Har faktiskt inte känt av något av det, ingen skillnad än vanligt. Inte mycket som blir speciellt för oss kvinnor. Bara lite extra tankar, och gratis inträde på eriksdalsbadet. Men inte mycket att hurra för. Jag är väldigt trött efter en lång dag. Jazzen på danscenter tog slut på mig så nu ska jag snart somna gott. Men mamma tjatar om att jag ska läsa körkortsteori men jag tycker faktiskt att det är riktigt tråkigt. Har glömt hur man pluggar och ska få saker att fastna. Hinner knappt öppna boken innan jag lagt ifrån mig den igen. Men samtidigt får jag dåligt samvete för att jag inte gör det.. Helvete, jag har ju ingen lust.

Kommentarer
Postat av: sannnnnna

körkort innan augusti... tick tack tick tack

2011-03-08 @ 21:52:23
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0