Jag tror jag älskar dom där, jag kommer från.

Ojojoj. Det har varit mycket det senaste dagarna så har inte haft tid med bloggen! Det blir ofta så när loven smyger sig fram. Vips så flyger man omkring till olika platser och har inte tid för datorn.
I torsdags hade vi skolavslutning och det firade vi med att hela klassen åkte hem till Linn och myste, åt god mat, badade och bara hade det otroligt nice tillsammans! Igår hade jag mitt 18-årsfirande ute på min kolonilott och släkt och vänner kom för att fira mig! När släkten sedan begav sig hade vi en riktigt härlig kväll med mycket öl, kortspel, kubb, chips och varandra!
Detta var en väldigt kortfattad version av vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Men jag har iallafall haft det så otroligt bra! Nu ska jag äta det som finns kvar av tårtan från igår med min syster och sedan kolla på Vänner och njuta av att jag får sova hur länge jag vill imorgon även fast det är måndag!!

Kommentarer
Postat av: sannana

SOMMAR SOMMAR SOMMAR! <3

2011-06-12 @ 23:34:55
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0