I wish we had another time

Jag är en trött flicka. Jag jobbar och kämpar. Det jobbiga är att jag börjar känna mig sjuk, halsont och trött mest hela tiden. Och det är absolut inte läge att bli sjuk nu. Så därför ska jag gå och lägga mig nu för imorgon ska jag jobba från 09.55 - 18.10.
Något som gjorde mig glad idag iallafall var när ett paket från cdon.com låg innanför halldörren när jag kom hem, och i låg mitt the sims 3 spel som jag beställde häromdagen! Jag ÄLSKAR cdon.com. Jag har handlat där seriöst typ sju gånger under de senaste två månaderna! Jag älskar att tjäna pengar och jag älskar att få göra exakt vad jag vill med dom. Och de flesta spenderar jag ju då på cdon.com. LOVE.
Ledsen för alla egobilder på mig själv i alla inlägg men det är bara för att jag är för lat för att ladda in nya bilder i datorn eller leta upp någon annan bild. Så jag knäpper bara ett kort på mig själv och langar upp den. Hoppas ni står ut med mitt vackra ansikte.

Kommentarer
Postat av: sannnii

MIN FINASTE LILLA FLICKA, inte vara sjuk. Spara lite Sims åt mig <3

2011-07-07 @ 22:55:47
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0