en helg i januari

Helgen har varit bra, slapp och den har känts lång. I fredags var det 10års jubileum på kulturama där det var mingelbuffé och show. Lördagen spenderades hemma hos Elin och på kvällen firade jag jul (jag vet att det låter kontigt) med mina sysslingar. Eftersom de var i thailand över jul så fick vi ta igen det nu. Idag har jag, Sanna och Stina hjälp Elin att spela in en film till ett skolprojekt. Tråkig och väldigt formell sammanfattning av min helg. Jag bjuder på lite bilder istället. Nu ska jag ha söndagkväll med hemmagjord pizza.

Kommentarer
Postat av: the ones the whole state is looking for

give us something!

2011-01-31 @ 16:43:11
URL: http://trainingwwtt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0