Home is wherever I'm with you

Jag är trött och ligger i sängen och kollar på vänner. Har precis varit ute en sväng med familjen vid kolonilotten och pulsat runt i all knähög snö. Det är fint men jag vet inte om jag gillar det eller inte. Jag tycker ju faktiskt att det räcker med snö nu. Det som började kännas som vår för några dagar sedan.. Men något annat som gör mig glad är att jag inte kommer ha teori på tre veckor vilket är awesome! Och ikväll är det FEST! Tagga!

Snygga Linn på catwalken




Fika på Café 60 igår på frilufsdagen



Syster idag ute i snön




Kommentarer
Postat av: sanniiiii

myyyyyyyys och snygglinn!

2011-02-12 @ 17:49:17
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0