ett skratt förlänger livet

Måndag. Första dagen i skolan på länge för min del. Jag klarade av det bra men är fortfarande lite svag och det känner jag av. Har svårt med för stora påfrestningar och min mage är inte riktigt i balans än.
Nu sitter jag här hemma med Elin. Hon pluggar matte och jag försöker hjälpa henne. Men jag skrattar mest åt att hon suddar ut fel streck och ritar fel i sina koordinat-system. Nej nu är jag dum, men skrattar med henne och inte åt henne. Hon är ju bara så fruktansvärt söt.
Nu ska vi äta hallonpaj och snart kolla på Ung och bortskämd. Puss och hej.
vi skrattar åt den här bilden. men den är gullig.

Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahahahaahhaahah bra bild

2010-11-22 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0