I keep dancing on my own

Igår var jag, Sanna, Linn, Erik och Sture på fotografiska. Vilka fantastiska fotografier det var. Det skulle ju inte vara helt dumt att vara bra på att fotografera. Efter vår kulturella vistelse skildes vi från grabbarna och åkte hem till mig för middag. Det var storkalas med mormor och kusiner på besök också. Med en otrolig matkoma mötte vi upp Kasper och drog sedan till Ace och hade en ut av de bästa utekvällarna någonsin. Det var verkligen fullt ös. Det var också Kaspers första utekväll sen han fyllde arton så det blev lite extra drag! Nu ska jag äta middag och sedan ta mig iväg till Stina för spelkväll. Ciao!


Kommentarer
Postat av: sannnnna

BÄSTA KVÄLLLLLEEEEEEN!

2012-01-08 @ 02:30:04
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0