You were only waiting for this moment to arise

Och så gick nationella åt helvete då. Vilket äckligt prov. Fattade typ inte hälften av allt. Förhoppningsvis blir jag iallafall godkänd. Jag får väl nöja mig med det.
Sanna och jag har jobbat med historian men hon åkte precis iväg till Doch och repade men kommer tillbaka senare för mer plugg. Nu lyssnar jag på spotifys senast bästa upplagda låtar, såklart från mitt favoritprogram Glee med dom bästa Warblers. Jag drogar dessa underbara covers.
Sanna och hennes moussigggg-ryck
vackra
Här har ni några smakprov:
Warblers - Teenage Dream
Warblers - Raise your glass
Warblers - Blackbird

Kommentarer
Postat av: hanna

WARBLERS <3

2011-05-17 @ 17:09:19
URL: http://swinghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0