”tyck synd om mig nu”, det var det sista du sa.

Jag är ganska irriterad just nu. Jävla helvetes mens som gör att humöret lever sitt eget liv. Det som iallafall hjälpt till att få mig att bli arg är att jag hade mailat min chef om några dagar jag kan jobba men att de dagarna inte alls visar sig passa speciellt bra. Vad kul att jag är bra på att strukturera mig. Det som är mest jobbigt är ju att jag måste jobba på den hallen som jag trivs minst bra på. Kulkulkul. Roligt att man ser fram emot jobbet...

Det positiva i livet just nu är att jag nästan är klar med allt plugg. Bara en liten sketen uppgift kvar som kommer gå på ett kick. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: blanka

men sötast i sverige är du iallafall oliv! <3

2011-05-23 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0