vi sitter i samma bil

Livräddningen som skulle inträffa idag blev inställd så vi har alltså helg och är varför jag nyss vaknade. Igår var en soft dag då vi vandrade runt på historiska och nationalmuseumet med skolan. Sånt där som tråkar ut mig väldigt fort så vi gick ut lika fort som vi gick in. Vi drog iväg och tog en fika istället och sedan pluggade jag och Bea psykologi i två timmar tills våra magar kurrade ikapp. Vi drog snabbt in till stan och käkade pizza, muuumsss! Och senare drog vi iväg med Niklas och dansade. Eller okej jag tittade och de koreograferade en dans. Så jävla bra dom är de där ungarna! Snygga är dom också!
Nu är jag taggad på helg och ska snart iväg på en arbetsintervju. Lite nervös men jag tror det kommer gå prima. Ikväll blir det spelkväll hemma hos Stina med Majsen också. Pöss och hej alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0