let me hear you say..

Vi har sådant jäkla fett schema nu när det är intagningar på skolan. Idag har vi haft drogtema så vi har suttit och lyssnat på en snubbe som föreläste om droger och liknande. Och helvete vad intressant det var. Han körde inte snacket testa-aldrig-droger-punkt-slut, utan han snackade på som satan och berättade fördelar/nackdelar med både droger, alkohol, huvudvärkstabletter, kaffe, teknikprylar. Sådant som får samhället "fucket up" som han uttryckte de. Helt sjukt bra var det hur som helst och nu har man fått en del att tänka på. Önskar ju att alla kunde få lyssna på snubben för han vet verkligen vad han pratar om!
Nu ska jag vara en duktig flicka och städa mitt rum som ser ut som ett riktigt jäkla tonårsrum för tillfället. Det ligger grejer ÖVERALLT. Och då menar jag verkligen överallt. Så nu ska jag clean up lite och sedan plugga. Kul liv jag har. Gud vad jag låter mer deppig än vad jag är. Jag diggar livet stenhårt just nu med våren och allt. But a man's gotta do what a man's gotta do. Och just nu är det att plugga och städa. Ikväll blir det street iallafall! Bye bitches.

Kommentarer
Postat av: maja

omg!!! är det du på bilden!!!?

DÖÖR LILLEn <3 <3 <3 3<3 <3 <3 3 <3

2011-03-23 @ 22:29:01
URL: http://mellamomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0