I wanna celebrate and live my life

VÅR VÅR VÅR! Solen skiner och det är inte så kallt.
Igår var en myzig kväll med Maja. Vi grät framför Dear John och somnade framåt elva. Så sjukt skönt. Vaknade upp vid nio imorse och satte på en till rulle. Nu är jag hemma med mensvärk (varsågod för informationen alla). Men det suger verkligen. Ska vila lite nu och sedan fixa mig inför kvällen. Ikväll är en sån kväll då mycket händer på en gång. Det ska vara släktmiddag hemma hos mormor, Elin har födelsedagsmiddag och min klass ska jobba i garderoben på melodifestivalfinalen i globen. Jag ska svänga förbi hemma hos mormor en stund innan jag drar till Elin men något globen blir det inte för mig. Men kvällen ska bli hur bra som helst. Peppmode.
jag och systrami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0