I feel it all

Gick hem från skolan idag för att jag hade sådan mensvärk så att jag inte kunde stå upp. Hemskt jobbigt och onice. Lyckades iallafall somna när jag kom hem och sov i fyra timmar. Galet skönt. Nu har jag precis ätit lite tacos med la familia men fick inte i mig så mycket. Tror jag håller på att bli sjuk... Har inte tid för det!
Det är inte okej att surfa in på hm:s hemsida, jag vill ju ha ALLT. Kläder kan man aldrig få för mycket av. Synd att man inte var gjord av pengar bara. En resa skulle heller inte sitta fel..
Jag langar en bild på Robin och Ivar och tillägger att jag är glad för Robins skull som gick vidare med Eric Saades nummer och nu ska dansa iväg till Tyskland. Jag är en väldigt stolt vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0