baby I'm the worrying kind

Igår var det en väldigt fin kväll. Jag, Sanna, Robin och Blanka åkte hem till Linn och myste med earth hour och hade det bara allmänt trevligt. Fina vänner man har säger jag bara.
Idag har jag finstädat mitt rum, men det är så där äckligt städat med inte en enda pryl framme. Eftersom de ska börja renovera badrummet imorgon och det kommer damma som bara den, så inget får ligga framme. Sedan har jag pluggat lite matte och försökt mig på psykologin som jag har prov på imorgon. Men jag är allt annat än förberedd..
Jag och mamma tog nyss en bilrunda och det börjar det bli riktigt roligt nu när jag börjat lära mig hur man ska göra. Jag och Sanna taggar för körkort. Men jag är lite rädd...

Kommentarer
Postat av: sannnaaa

vi kommer joina gurkan på sveriges värsta bilförare hehe

2011-03-27 @ 21:54:33
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0