I can't explain the feeling's plain to me, so can't you see?

Åh herregud! Jag har aldrig haft så mycket handsvett som jag hade idag när jag för första gången fick sitta i utropet på jobbet! Ammi som hade lugnat mig med att det skulle gå sakta framåt med en sak i taget.. det kunde jag ju FETGLÖMMA! När Ammi inte är där passar de andra på att köra med mig. De slängde på mig micken och satte mig framför datorskärmen så det var bara att köra. Okej nu får jag dom att låta dummare än vad dom är. Dom satt självklart med och förklarade vad jag skulle göra. MEN ÄNDÅ. Jag svettades som en jäkla gris. Men nu har jag iallfall testat på det.... men herregud. Kommer drömma om "Bertil 8, en enkel åtta" och "Oskar 76, sjua-sexa".
jag säger godnatt med denna bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0