från samma säng, lyssna till samma regn.

Midsommar var nice! Var ute på Listudden (vår kolonilott vid Skarpnäck). Först var det god midsommarlunch med några släktingar, min fabror och mina sysslingar, och det blev en liten krocketturnering också. Senare ramlade det in lite mer trevligt folk och jag tror vi var uppåt 30 personer. Vi åt god middag och dansade loss på dansbanan och var nog lite ivägen för alla gamlingar som helst ville dansa pardans. När dansen sedan tog slut drog jag, Hector och Kasper vidare på fest hos någon kompis till Hector. På morgonen vandrade jag hem med en hand i min hand i sommarnatten. Jag hade en fin midsommar och nu sitter jag hemma och taggar inför peace för imorgon bär det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0