I'm stuck in the moment with you

7.30 ringde väckarklockan imorse. Jag gick upp och pallrade mig iväg till vårdcentralen. På nummerlappen stog nummer 7. Två timmar senare får jag träffa doktorn men nej inget fel fanns på mig så besöket tog cirka två minuter. Mitt halsont ska tydligen försvinna av sig självt snart. Även fast jag är glad att slippa penicillinen så är jag lite irriterad för att jag kunde sovit tre timmar extra. Väl hemma har mamma gått ut och jag kommer inte in i lägenheten. Utelåst och ännu mera väntan. Och inte hinner jag sova lite extra för nu ska jag dra mig iväg till jobbet. Life is fun. Men ikväll kommer livet vara bra igen för då blir det utgång med Sanna och Linn.

Kommentarer
Postat av: sanni

ikväll blir det röj! fira att halsontet snart försvinner :)

2011-07-20 @ 12:29:25
Postat av: linn

tagga! ska bli så fint att se er <3

2011-07-20 @ 12:32:07
URL: http://linnyttersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0