I was a player when I was little

Oj vad jag är trött. Mina ögon är typ hälften så stora som vanligt för att de är så svullna. Och nu ska man iväg till jobbet idag igen. Igår hade jag världens sämsta dag, usch vad jag inte tycker om vissa av mina gäster. De kan verkligen knäcka en, och de lyckades på mig igår. Blä. Men efter jobbet kommer Sanna och hennes familj och hämtar mig och så åker vi ut till hennes land. Gud vad skönt. Jag längtar jätte mycket. Fina familjen Karlsson. Off to work.
söta Sannis var väldigt trött på tåget hem från Bålsta i lördags

Kommentarer
Postat av: sanni

fina olivia. lycka till på jobbet så ses vi sen <3

2011-07-25 @ 11:44:30
URL: http://sannakarlsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0