Stina gästbloggar

Hej alla glada! Stina sitter här och bloggar i Olivias mysiga blogg! Jag sitter på string med Olivia, Elin och Maja. Snart kommer min man också förbi. Vi har det mysigt så mysigt. Något annat som är mysigt är natten jag har spenderat tillsammans med Olivia och Maja. Vi hyrde två skräckfilmer och såg på. Den vi såg först var bara jätterandom och konstig, den andra var jätteläskig. Dockor säger jag bara, dockor...

Jag och Olivia har känt varandra sen vi var 11 år. Olivia är en underbar människa! I love you sooooo muuuuch!

Nu är vi under året 2011 om någon skulle ha missat det.. Det känns som om det kommer bli ett feetttt år! Snygga män är också fett. Nu ska vi skvallra, hihiihih

här är jag och Maja!



Hejdå alla! Farväl, ha en fortsatt trevlig dag. Må kraften vara med er! PUSS / Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0