cheer up

Idag har jag varit på Ikea och köpt ramar till min nya idé för mitt rum, och gud vad mycket mer man vill göra på samma gång. Nu vill jag göra om hela rummet och jag har så mycket tankar så mitt huvud nästan spricker. Men icke, jag får göra en sak i taget, tyvärr.. Det är ju tråkigt bara att min skrivare som ska vara en sådan där MEGA BRA fotoskrivare som ska ge MEGA BRA grafik inte fungerar, så nu får jag vänta med att fixa rummet. Men jag är inte förvånad. Det här händer alltid när jag är pepp på något nytt. Men inte ska jag deppa för det. Imorgon är det ju skola. YES... NOT!
Jag vet att jag ser drogad ut på bilden, men vad gör det om hundra år. heiido

Kommentarer
Postat av: maja,

asså serri. Så jävla äckelsnygg Olivia!!!!!!!!

2011-01-17 @ 18:13:53
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: liniiiiiiiii

BRUN OCH MUSKLIG! KOOOOOOOOOOM HIT!

2011-01-18 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0