känna luften i mina lungor

Idag tog jag mig an mellandagsrean. Men oj vad besviken jag är. Den var inte alls så bra som jag väntat mig. Jag köpte ett par nya svarta jeans som inte ens var på rea och två par linnen, som däremot var på rea. Men mer trodde jag mig kunna fynda. Efter allt letande gav jag och Elin upp. Vi satte oss i en biosalong istället och såg New Years Eve. Oj det var längesen jag hade ett sådant gott skratt. Nu ser jag fram emot nyår väldigt mycket!
nyår för två år sedan. då var det paljetter som gällde. och ganska mycket sådant

Kommentarer
Postat av: sanibanani

söööööötis! tagggggga nyår!

2011-12-29 @ 02:00:16
Postat av: maji

du e fin <3

2011-12-30 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0