california here we come


                                                                                                                                  -weheartit
Jag älskar OC. Jag bara gör det. När jag första gången såg det fastnade jag direkt och när tredje säsongen var slut och Marissa död kändes det som att mitt liv också var slut. Okej det där lät bara löjligt men lite sant. Jag blir ofta så uppslukad i serier så att det nästan börjar kännas som mitt eget liv. (Där kom det igen, töntvarning, eller kanske till och med galenskap?) Sedan kom fjärde säsongen och jag avskydde den för att Marissa inte var med. Men nu tycker jag nästan att fjärde säsongen är den bästa. För jag har insett vilken fruktansvärt dålig skådis Micha Barton är, tyvärr. Men hela serien är fortfarande underbar och jag älskar Seth. Jag hoppas min framtida man är som honom. Och om han nu inte är det så ber jag om ursäkt till min framtida man nu i förväg för att jag önskade att han var roligare och charmigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0