you make my day

Idag har jag varit väldigt trött och massagen på dansträningen gjorde min dag. Sköööönt! Jag och Sanna har sedan vi slutade skolan tillbringat timmarna i min soffa framför två filmer med massa godsaker.
När mamma kom hem gav hon oss utmaningen att inte säga "inte" under en kvart, hon hade läst någon bok om att vara positiv. Snacka om att det var svårt och vi skrattade mycket åt varandra. Otroligt hur mycket man använder det ordet. Speciellt jag och Sanna som alltid ska klaga och vara negativa brudar. Sanna gick precis ifrån mig för att se Harry Potter på bio som hon uttryckte sig håller på till klockan TOLV! Haha, dagens skämt!
Jag väntar nu på att Elin ska sluta jobba så att vi kan tillbringa kvällen tillsammans. Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0