just wait it out

bloggen har hamnat i bakgrunden under en längre tid. har inte varit sugen på att dela med mig utav mitt liv, inte för att jag har några läsare, men iallafall. bloggen används nog mest för mig själv så att jag kan skriva av mig och grubbla lite med mina egna tankar. hur som helst så vill jag nu börja skriva lite igen, men som sagt så vet man aldrig hur länge det kan hålla i sig.
jag har varit sjuk sedan i lördags och bara lämnat lägenheten en gång sedan dess. febern kom plötsligt, som förde med sig att jag tappade aptiten. på två dygn fick jag inte i mig mer än kanske en smoothie och lite ris. när febern sedan försvann efter två dagar fortsatte aptiten att spöka och jag fick inte i mig mer än innan. det började bli läskigt och jobbigt då jag slutade känna att jag var hungrig och kroppen orkade inte med speciellt mycket då jag knappt kunde resa mig ur sängen utan att vara nära att falla ihop. att försöka sysselsätta mig genom att kolla på tv har inte fungerat så bra, huvudet har inte orkat med för mycket rörligt, och jag har inte kunnat läsa heller. det har alltså blivit rätt mycket stirra in i väggen då jag inte sovit. jag har legat och vridit och vänt på mig, tårar har runnit och jag har till och med varit rädd för att somna. mamma började försöka få i mig lite mat och tack och lov för det. nu fem dagar senare börjar jag känna mig hungrig och får i mig en del mat. fortfarande svag men självklart är jag piggare. nu kan jag iallafall vara uppe några timmar i sträck och titta på film, vilket alltid får tiden att rulla.
imorgon ska jag till doktorn och se vad det är för fel på mig. jag har en gissning och den skrämmer mig. puss och hej.

slänger in en gammal sommarbild på mig och syrran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0