ready for those flashing lights

De senaste dagarna har det varit fullt upp. Jag har hjälpt till på Sannas mammas jobb. På tisdagen och onsdagen var det julkonsert där vi tog emot biljetter och delade ut blommor till artisterna. Jag, Sanna och Bea dog lite när Daniel Lemma log och hälsade på oss. Jag dog sedan lite extra när jag fick dela ut en blomma till honom, han är ju så söt.
Igår tog jag och Sanna en sväng till Whiteroom.
Okej, den riktiga sanningen är att deras personalfest höll till där och vi tillfrågats att ta kort på de härliga festglada folket. Paparazzis. Men jag kan slå vad om att vi hade minst lika kul som dom. Whiteroom, ja alltså vi kom ju knappt ut.

Kommentarer
Postat av: sanna

bästa paparazzisarna (?) eveeeeeeer

2010-12-17 @ 19:40:22
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0